Ännu mer presenter

Jag har ju visat eller berättat några grejer som Robin fick när han fyllde år. Men jag var inte klar där som vissa tydligen trodde.
Han fick även pengar insatt på ett fondkonto som vi har till honom, från sin morfar.
Några dagar efter han fyllt år fick han även en mini v-triker av oss.

Man kan ju inte få alla roliga saker samtidigt, men jag ville inte vänta ända till jul med att ge honom den heller. Jag och P har också provat den, och jag säger såhär: Vill man träna insida lår så kör en V-triker, fy sjutton så ont det gjorde HAHA
Vi måste köpa knäskydd och sånt innan Robin ska få prova den ute, men jag kan ju nästan garantera att han är ensam om en sån här i området :D Jag har då aldrig sett någon tidigare.
En annan sak han fick av oss när han fyllde år, var ett sånt där grodspel. Jag ville inte skriva om det förrän jag knäppt kort när han leker med det.


Av sin faster med familj fick han sand till sandlådan. Själva lådan har vi haft sen förra sommaren, men ingen sand förrän nu då.



Perfekta presenter! Tack så mycket!!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

Jag tar en dag i taget just nu!!!



vad mycket fint han fick =)

2012-05-19 @ 10:32:06 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Fröken M

wow vilken cool !! En sån vill jag susa fram på ju :)

Kram

2012-05-19 @ 13:27:09 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: