Spot Stick och Body Lotion

Nu har jag ju hunnit prova Australian Bodycare lite längre och lite fler produkter :)

Robin har ett märke på ena armen som suttit där länge nu, vi vet inte vad det är fast det ser ut som ett brännmärke(fast det borde det ju inte vara om det är kvar fortfarande?), på det märket har jag dom senaste dagarna använt Spot Stick (som är effektiv mot finnar) och jag tycker mig se en skillnad. Den är inte lika torr länge och inte lika röd :) Fortsättning följer!

Sen efter duschen för någon dag sen smörjde jag in mig med Body Lotion och kroppen blev så L.E.N!
"Lugnar huden vid klåda eller irritation - även efter solning. Skön och kylande efter hårborttagning på benen. Förhindrar inåtväxta hårstrån och irritation. Produkter från Australian Bodycare innehåller den antiseptiska oljan Tea Tree Oil (Melaleuca alternifolia)."



Sen måste jag ju skriva att lukten besvärar mig inte alls lika mycket längre! Toppen :)

Kommentarer
Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Kul att du är med och tävlar :)



Lycka till



Kram Ninnie

2012-03-06 @ 06:58:22 / URL: http://ninniejohanna.vimedbarn.se
Postat av: Madde

Ja jag hoppas verkligen att vi blir friska nu, för nu har vi snart gått igenom alla sjukdomar. :S



Kramar.

2012-03-06 @ 10:15:48 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: