Nu vet ni vart ni har mig

Idag står jobb på schemat. Sista helgen som jag jobbar enligt schema, hon jag vikarierar för kommer tillbaka och jobbar helger. Visst är det skönt att vara ledig på helger, men det är ju då man tjänar pengarna... Får hoppa in och jobba om någon är sjuk eller vill vara ledig istället.
Sen när jag slutat idag ska vi ner på stan och hämta min ena systerdotter som ska vara här en vecka och göra praktik på mitt jobb. När vi hämtat henne åker vi upp till mamma/mormor och blir bjudna på mat :) Perfekt lördag att inte behöva stå och slita i köket ;D

Så nu vet ni vart ni har mig idag!
Men medan jag jobbar och umgås med lite familj så tycker jag att ni ska fortsätta tävla.

Om du vill tävla om en valfri(UNDERBARA är dom allihopa!) mössa så ska du trycka HÄR.
Om du känner för att tävla om ett presentkort värt 300 kronor ska du trycka HÄR. ( Jag är helt såld på den bruna väskan som är högst upp i tävlingsbilden!)
Eller om du vill tävla om ett valfritt linne eller t-shirt så trycker du bara HÄR. (Otroligt coola märkeskläder som jag gärna skulle ha till Robin)



Väskor - Axelremsväskor - Axelremsväska - beige

KTENGH-BL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinnaren av tandblekningen ifrån Brilliantsmile är utsedd, se om det blev du =)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-tandblekning.html#comment

2012-03-25 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: