Christian Louboutin

Igår jobbade jag ju en sväng, innan det städades det lite här hemma. Välbehövligt! Sen efter jobbet kom Robin och P och mötte upp mig, dom hade varit och matat änderna :) Påvägen hem stannade vi vid lekparken en lite stund. Robin visade mig kojan som finns i skogen där. Att jag aldrig sett den förrut?!

Idag är vi lediga och när P kommer hem från jobbet så drar jag upp till mamma och hämtar henne och systerdotter och så åker vi till Kupolen för lite shopping :) Har man fått lön så måste man ju shoppa upp det, eller hur?! HAHA, nej då så farligt ska det inte bli. Men kanske ett par skor får följa med hem iallafall :D
Kanske dom här:
Så j*kla snygga! Fast jag hade nog inte kunnat gå i dom och så kostar dom ju £ 635... Men en tjej får väl drömma?
Tänk att få ha ett par Louboutin skor i skogarderoben! Vill någon sponsra till det så hojta till ;D

Nu ska jag och guldklimpen ta och äta lite frukost!

Har ni något planerat idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Okej det är gott det med :D

2012-03-26 @ 08:57:53 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Fick du en av gårdagens bloggtipsplatser? Kika in och se här: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-3.html



Om inte, så anmäl dig gärna till dagens omgång, i samma inlägg!

2012-03-26 @ 09:00:16 / URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: