Barbapappa mössa

P åkte iväg tidigt imorse och kommer hem sent ikväll så vid 10 tiden imorse åkte jag och Robin upp till mamma/mormor för att ta med henne ner på stan för lunch och kik i affärer. Hittade en cool mössa till Robin inne på Åhléns som snälla mormor köpte :)


Det var 20% på barnkläder, så den kostade runt 60 kronor bara :)
Han var verkligen i behov av en ny mössa, den förra har han haft sen hans första vinter(!).

Hoppas ni har en mysig lördag!
Det ska jag ha iallafall, först fiskbullar till middag. Sen ska jag och Robin se på Det regnar köttbullar och när Robin sover så blir det nog lite Bridesmaides och popcorn för mig :)

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Söt bild :) . Härligt när man får lite fynd :D

2012-03-17 @ 22:55:17 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: