Grattis Sverige!

Grattis Sverige på Nationaldagen! Här fick jag sovmorgon till 7.30, underbart att vara ledig och bara ta dagen som den kommer. Har nog inget speciellt planerat för idag, blir kanske en sväng upp till mamma/mormor lite senare.

Jag tänkte att jag skulle sätta mig och göra en header, är t.r.ö.t.t på den som sitter där nu. Har haft den bra länge och förnyelse är nödväldigt :)


(klicka på bilden så blir den större)
Bilden ovanför är min första header jag hade. Tror att det var Linda som gjorde den åt mig? Kommer inte riktigt ihåg, det var ju 4 år sen!

Har ni något planerat för dagen?

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Vi funderade ett tag på att fira tillsammans med alla andra bybor. Men jag tror istället att det blir en liten "picknick" på lekparken. Måste ju passa på när solen kommit fram :)



svar: Haha, ja jag tror att trotsåldrarna bara löser av varandra. Edvin som är 5 år har blivit väldans trotsig han med ;)



Ha en fin nationaldag!

Kram

2012-06-06 @ 10:40:46 / URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: