Testing testing

Filmen igår var väl.. sådär. Ingen höjdarfilm tycker jag. Tjejen som satt bredvid mig satt och sov och tjejen som satt bredvid P satt också och sov :D Inget bra betyg där inte ;D

Den som skulle varit barnvakt åt Robin undertiden hade huvudvärk och orkade inte så snälla syster ställde upp, men vi var lite oroliga med hur nattningen skulle gå eftersom han varit så bråkig på kvällarna hemma. Mitt under filmen fick jag ett sms av henne, där hon skrev:
"Han vill hem och sova säger han. Så jag vet inte hur ni vill göra, för han är trött eller om ni ska hämta honom sen?"
Efter 10 minuter kom ett annat sms:
"Mamma kommer hem och lägger honom". ( Mamma var på kalas uppe i byn)
Så vi tänkte att det var lugnt. Fast när filmen var slut så ringde jag för att kolla hur det gick, det gick inte alltför bra kan jag säga. Han ville att mamma skulle komma och hämta honom tydligen, så vi åkte upp dit och självklart sa han att han skulle sova där...

Han har kommit in i en period nu när han först säger att han vill något, som igår med sovningen, sen när vi kommer och ska klä på honom för att åka hem då vill han det inte. Sen när vi säger att vi ska åka hem, då vill han vara med, men när vi ska klä på honom så vill han inte...
Det är SÅ drygt att hålla på och tjata på honom hela tiden och han velar fram och tillbaka. Men det är väl testing testing antar jag.

Vi tog med honom hem iallafall, fast han sa flera gånger i bilen att han ville sova hos mormor. Väl hemma sen började det vanliga bråket om sovningen ( Det här började ungefär när han gav sina nappar till tomten, frågan är hur länge till det kommer hålla på!), efter mycket om och med så somnade han tack vare lite massage på benen(jag vet inte om det kanske beror på växtvärk, för han sa att han hade ont i benen).

TACK mamma♥ och Nathalie♥ för att vi fick komma ut på lite egentid!


Det här var en tid när vi  inte hade något annat än egentid (här med Robin i magen, första dagen jag började fundera på om jag var gravid).

Ojj, det blev visst mycket text idag, är det någon som orkar läsa ända ner hit? :D

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Ja, såklart :) det är skoj med text att läsa! Kul att höra och se att det inte bara är mina barn som trotsar och bråkar, haha!

2012-01-07 @ 19:40:55 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Jag läste hela!

Skönt med lite egentid för er :)

2012-01-07 @ 20:10:32 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Läste allt :) HImla kul!

2012-01-19 @ 17:20:41 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: