The charmed ones

Jag har haft lite ont i halsen ett tag, i söndags på jobbet så började det rinna i näsan också... Igår fick jag feber så jag blir hemma från jobbet idag, sitter och fryser här men tempen visade inge feber just nu även fast jag känner mig helkonstig. Kan kanske bero på att jag gick och la mig samtidigt som Robin igår, somnade alltså runt 20.30 och vaknade av klockan 6.45 :D

Men nu ska jag iallafall ta och sätta mig under filten och kolla på Charmed :D


(längtar tillbaka till sommaren...!)

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

skönt att febern gått ner i alla fall! :)

2012-01-31 @ 10:06:17 / URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att febern är borta, hoppas den håller sig det! och krya på dig!

2012-01-31 @ 14:37:54 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: