Nästa stora

Ja, nu har Robin sovit utan napp i 2 veckor och det är väl egentligen nu som han slutat fråga efter dom. Men han har aldrig varit ledsen över dom. Stora killen ♥
Nästa stora "projekt" kommer bli att få honom utan blöja. Det gick ju bra i somras, då var han jätteduktig och gick ofta utan blöja här hemma och nästan aldrig några missöden.
Men på förskolan gick det inte lika bra, där vägrade han sitta på pottan ( jag vet inte om dom försöker fortfarande) och här hemma så blir han skogs tokig ibland när vi tar av blöjan. Det har börjat blivit lite bättre och under veckan som varit har han varit utan blöja en del, fast med några missöden.
Jag känner fortfarande att vi inte behöver stressa över det här, han är ju inte ens 3 år. Men är han inte blöjfri till sommaren så tror jag att vi tar nya tag då :)


Jag och coolingen i somras på Ica Maxi dagen i Borlänge :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

det där med blöja tänkte vi satsa på här i sommar. Gick toppen i höstas, men nufår hon panik om hon ska vara utan blöja... envis liten tjej det där... ;)



sv. blev kvar 8 timmar.. får hoppas det går snabbare idag när jag ska tillbaka iaf

2012-01-09 @ 10:53:41 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: