Maxomorra

Igår kom paketet med Robins nya byxor jag köpte. Jag kan ju börja med att säga att det är mina nya favoritbyxor, dom var otroligt snygga på!


Dom är från Maxomorra och jag beställde dom från cb kids, som hade 65% rabatt på Maxomorra kläder! Så med frakten betalade jag 120 kronor för dom! Ett kap om ni frågar mig :) Vilken tur att det bara var Robins storlek kvar.
Otroligt fort kom dom också! Jag beställde dom i fredags, betalade dom på kvällen och fick dom igår(måndag).
Super super :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

ja det var verkligen ett kap, och snygga var dom också! :)

2012-01-31 @ 11:13:26 / URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: