En krock?

Igår var jag helt död! Robin vaknade av fyrverkerierna strax efter midnatt på nyårsafton, han var riktigt rädd( nytt ställe och "bomber") och det gick inte att söva honom igen. Så jag och Robin tog bilen hem vid 00.20, men han var fortfarande skärrad och ville INTE sova. Efter 01.00 någongång somnade vi, sen vaknade han några gånger under natten och frågade efter mig. Sen vid 6.30 vaknade han för dagen...
Jag låg och halvsov i soffan medans han kollade på barnprogram. Orkade knappt röra mig och sen när han sov efter lunch så satt jag i soffan igen och kollade på Förhäxad, när Robin vaknade så satte vi igång Bilar 2 ( som jag kommer skriva om i ett annat inlägg). Men vi hann inte kolla klart förrän några var lite hungriga så vi åkte till Mia & Peppe (där vi firade nyår) och för att äta pizza. Efter lite om och men(eller som Robin sa: en krock) så hämtades pizzan :D
Efter det åkte vi hem och kollade klart på Bilar 2. I stort sett så hade jag parkerat röven i soffan hela dagen... Men man måste ju få ha en sån dag också :D

Jag kan ju bjuda på en bild från firandet. Vi hade några små smällare så Robin inte skulle bli helt utan, så innan maten gick vi ut och kollade på dom :)




Nu måste jag in i duschen, ska med mamma till lasarettet lite senare!

Hoppas ni har en fin måndag :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Är det okej, om jag lägger upp en bild på Robin från nyår, då han har sina "örhängen" på sig?



//Mia

2012-01-02 @ 18:52:36 / URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Men stackarn! Inte kul när de blir så rädda! :( hoppas det går över och att han kan sova bra snart igen!

2012-01-02 @ 21:20:54 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är skönt med soff-sittar-dagar ibland! Det behöver man ;)

Krmaar

2012-01-02 @ 23:20:37
Postat av: Anneli

Tack, jag hade en mysig lugn nyårsafton. Var hemma och käkade gott, drack massa bubbel och spelade spel :)



Ha en fin tisdag! Kram

2012-01-03 @ 03:01:22 / URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Heeej söööt!

Nu kan du vara med och tävla om att bli DAGENS BLOGG hos mig. Skulle vara sjukt kul om du ville vara med!



PUUSS

2012-01-03 @ 13:49:11 / URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: