Polisen

Jag och Robin var med mamma på stan en sväng igår, jag hade inte tänkt köpa något men hittade en tröja(det var 2 pack iofs) som jag fastnade för och jeans som var billiga och snygga. Men inte till mig alltså, till Robin. Jag förstår inte att det är så mycket roligare att köpa kläder till honom.


Den randiga tröjan hade så härliga färger tycker jag :)
79:- för 2 pack tröjor och 99:- för jeansen :)

Sen såg vi 2 poliser som var ute och gick på stan. Jag tror att den ena hörde att vi sa:
- Kolla Robin, det är poliser.
Så han kom fram och pratade med oss, men Robin blev så blyg! Hade han kunnat hade han säkert hoppat tillbaka in i magen ;D

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Fina kläder :)

Haha, gulligt att han blev blyg för poliserna :)



Sv: Tack för din kommentar :)

KRAM

2012-02-28 @ 09:56:02 / URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hihi va gulligt :)

2012-02-28 @ 11:28:14 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: