Nu har jag testat:

Nu har jag provat Australian Bodycare i några dagar.

Schampo och balsamet har jag använt 2 gånger och jag tycker om det! Jag brukar inte kunna använda balsam för mitt hår blir alldeles för lent/flygit når jag använt det och det blir inte håret av det här balsamet, ett STORT +!

Facial wash och Skin Tonic har jag också provat och jag tror inte att mitt ansikte någonsin varit så lent som det är nu :)

Så det här är verkligen produkter som jag rekomenderar!
Det enda minuset jag kan komma på är lukten, det är inte min favorit lukt. Fast å andra sidan så känner man bara lukten när håller på och smörjer in. Sen försvinner den så det är absolut inte hela världen :)


Kommentarer
Postat av: Mickan, Gravid v. 35

Spännnade! :) De skulle jag också vilja testa!



Näe, chokladbollar är väl inte mina favoriter direkt så det är sällan de bakas här hemma. Men det kan vara gott ibland. :)



Ja, kycklingrätten var kanongod! Tycker absolut du borde testa den. ;)

2012-02-24 @ 09:10:11 / URL: http://angel-like.com
Postat av: Angelica

Hoppas ni får en bra fredag!

Postat av: Angelica

Ja, alla tycker olika.. men jag älskade den :)

Underbart filmat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: