Lite kryptiskt igen ;D

Godmorgon!

Jag har inte alltför mycket att skriva om idag, Robin och P ligger och sover fortfarande( P är ledig så Robin är hemma från förskolan), själv är jag så hungrig så jag kunde inte sova mer. Låg och tänkte och bestämde mig för en sak. En sak som jag ska göra när jag skrivit klart det här och som jag hoppas ni håller tummarna för :)
Jobb står på schemat idag, men bara 10 till 16 så det känns lugnt. Kommer hem i tid för fredags myset ändå ;)

Nej ni, nu ska jag ta och göra det där jag skrev om!


Bjuder på en sminkbild såhär på fredagen :)

Hoppas ni har en toppen fredag!
Har ni några planer för helgen ?

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Lycka till med vad det nu är! :D Jag håller tummarna iaf!



Kramar

2012-02-17 @ 08:38:47 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vinnarna i tävlingen om majskrokar är utsedda, var det du som vann? Kika in och se om du hade turen med dig idag. Misströsta inte om det inte var du denna gång, för det kommer en ny tävling under dagen i samarbete med tröstisar. Sen kan du ju alltid vara med i de andra två tävlingarn ajg har igång. -Kika in!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vad fint sminkad :D

2012-03-01 @ 15:16:22 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: