Katt skrälle!

Robin ville åka vagnen till förskolan idag, så jag stressade halft ihjäl mig för att vi skulle hinna det. När vi nästan var klara utbrister Robin:
- Vem har gjort det där? Och pekar på en blomma som ligger på golvet...
- Katt skrälle, säger jag stressar ännu mer eftersom jag måste torka upp vattnet som runnit ut över halva golvet ungefär.
Efter många om och med så kommer vi ut, för att upptäcka att det regnar...
Hell no att jag tänker gå till förskolan i regn så det blir till att baxa in oss i bilen istället. Då hade vi ju inte behövt stressa så mycket...
Jaja, nu vet man att man lever iallafall ;D

Nu ska jag skriva lite om Australian Bodycare tänkte jag, så är du nyfiken på om produkterna är bra eller inte, kika in här någon gång under dagen igen :)


Skulle tro att det är det här katt skrället(högst upp i bild) som haft ner blomman...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... inte den bästa starten på dagen, men nu blir det BÄTTRE :) Kram

2012-02-22 @ 10:50:12 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: micaela

Underbart med sterssade morgon!!!

Eller inte..

2012-02-22 @ 11:04:41 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Usch såna mornar är hemska :(

2012-02-23 @ 00:07:16 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: