Vinnaren lite snabbt!

Jag tänkte skynda mig och presentera vinnaren av presentkortet från dubbi barnkläder! Idag hinner jag inte skriva till alla och berätta att tävlingen är avslutad så jag hoppas att vinnaren ser det här ändå :) Annars får jag väl göra det i morgon helt enkelt :)

Men iallafall, GRATTIS säger jag till:

NATHALIÉ med bloggen http://yarp.blogg.se/

Skicka ett mejl till mig på [email protected] så jag får din mejladress innan 25 april eller så väljs en ny vinnare.

JätteTACK till Julius på dubbi barnkläder för att jag fick hålla i den här fin fina tävlingen och TACK till alla som var med :)


Kommentarer
Postat av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

åh vad kul! tusen tack :D



Mailar direkt :):) Kramis

2012-04-20 @ 16:47:22 / URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: