Stockholm- here we come!

Ja, när det här inlägget publiseras så är jag och mamma ganska precis framme i Stockholm, kanske letar vi reda på något ställe att äta på.

Halsen har inte alls blivit bättre, knaprar halstabletter så gott det går(eftersom det har laxerande verkan om man äter för många så vill jag ju inte överdriva intaget:D) och det är tjockt i halsen. Men jag behöver ju inte vara överdrivet nära folket på eventet och nysa dom i ansiktet och så :D

Nej, nu måste jag in i duschen.
Vi hörs imorgon med lite bilder från dagen :)
(Tidsinställda inlägg kommer också under dagen)


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad tråkigt jag såg inte dig alls idag. :(



Kramar.

2012-04-20 @ 21:55:24 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: