- Jag älskar din hand

Igår låg jag och Robin och mös i hans säng på dagen, jag låg och höll om honom och då säger Robin det såhär:

- Jag älskar din hand.
- Jag älskar hela dig. Säger jag
- Jag älskar inte hela dig, jag älskar korv och bröd och pappa.

Det lät så otroligt kul, undrar om han menar att min hand är på första plats och korv på andra plats och så vidare?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

nej vilken gobit :)

2012-04-04 @ 10:01:04 / URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: