Stan

Idag är Robin ledig från förskolan, vi ska ner på stan med mamma och kolla efter en till overall. Han lär ju ha 2 stycken... Såg att jag hade 100 kronor rabatt på Åhléns, så det blir att kika där om det finns kvar i hans storlek.
Sen ska jag skicka tofflorna som ska få ett nytt hem.

Jag hämtade min nya jacka igår också, så FIN! Bild kommer om jag kan få P att ta ett på mig :) Det blir till att inviga den idag :)

Är ledig idag, men chefen hade bestämt att vi skulle ha personal möte ikväll efter stängning, så jag lär ju dit ändå. Men det är ok, vi skulle få pizza :)
Tråkigt att jag inte kommer vara hemma när Robin ska sova, det är jag ju fast jag jobbar stängning... Jag får helt enkelt pussa extra på honom när jag kommer hem istället :)



Nu ska jag fixa lite scones, Robin har velat ha det i flera dagar nu ;)

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hade också lång dag idag. Det känns verkligen i kroppen efteråt :)

2011-09-28 @ 22:44:15 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: