En kommentar

Jag har fått en kommentar från tjejsan:

TJEJSAN.SE ([email protected]) om J*kligt konstigt!:
Vi har inte lurat någon, tänker inte göra det heller. SJU PERSONER HAR ANMÄLT SIG PÅ VÅR HEMSIDA,!
Vi ber att dessa tar kontakt med oss.
Vi vill ge er alla en present.
Vi bad att få besked var vi kunne finna tävlinge, fick bara svaret "Tävlingen finns där". Vi letade under TÄVLINGAR OCH TÄVLA HOS MIG! Men det fanns ingen tävling från oss. Bara ett kosmetika företag och en annan tävling.
Snälla de sju som anmält sig på vår postlista kontakta snarast!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Trist när det blir krångel och missuppfattningar! Jag hade det struligt med iPhoneskal.se, de skickade aldrig ut vinsten trots flera månaders tjatande via mejl. Så jag vet hur pinsamt det kan vara :( Kram!

2011-09-22 @ 10:29:11 / URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Hej. Det är blogg.se som inte kan göra fler länkar än vad du nu får upp har jag hört. Men det är flera stycken som har blogg.se som har fått det att funka nu, så det finns något sätt!



Jag har inte tid till att beskriva för alla hur ni ska göra utan det får ni ta reda på själv. Hoppas det löser sig för dig! Hör av dig med nya länken i tävlingsinlägget när det är klart.

2011-09-22 @ 11:53:50 / URL: http://noonewantsforever.blogspot.com
Postat av: Carola L

Jag har mailat dem så får vi se vad som händer :-)



2011-09-23 @ 14:22:06 / URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: