Vinnaren av en Wigglekart!

Nu är tävlingen om en Wigglekart avslutad!
Kul att se att många med mig tycker att dom verkar roliga :)
Jag tog som vanligt hjälp av random.org med att välja vinnaren.
Totalt blev det 325 lotter! och den vinnande lotten hade nummer 163!

Så jag säger STORT GRATTIS till

Lillemor!!

(behöver jag skriva att jag är måttligt avundsjuk?! hihi)

Skicka ett mejl till mig på [email protected] med din adress, mobilnummer för avisering och vilken färg du ville ha :)

Stort TACK till Alexander på Wigglekart för att jag fick hålla den här härliga tävlingen och TACK till alla som var med!

Kommentarer
Postat av: fam. Lindblad-Andersson

gud va kul! :D Tack! Mailar omgående! :D

2011-10-01 @ 08:55:46 / URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Stort grattis Lillemor! :)



Sv: Aaa, ingen fredag utan chips för mig =)

Sambon hade köpt sista pirate-filmen. Dock var han så trött så han somna typ 25 min in i filmen. Suck!



Kram kram

2011-10-01 @ 16:44:00 / URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Tack för att jag fick vara med och tävla och grattis till vinnaren ^^

2011-10-01 @ 19:02:56 / URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Grattis till Lillemor och familjen :-)

Ha De!

2011-10-02 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: