Nowhere

Nu har Nelly fått in märket Nowhere(Elin Klings klädmärke) och här kommer det jag gärna skulle ha i min garderob:

Nereus Jumper SEK 449, Nowhere - NELLY.COM

Asteria Blouse SEK 299, Nowhere - NELLY.COM

Nike Jumper SEK 549, Nowhere - NELLY.COM

På tal om kläder så har jag fått en dille på mössor till Robin, jag ÄLSKAR mössor.
Dom här fina från Nelly skulle jag mer än gärna klicka hem till honom:

Morits Kids Hood Box SEK 129, Name It - NELLY.COM

Morits Kids Hood Box SEK 129, Name It - NELLY.COM
Star Wars Hat SEK 69, Star Wars - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad roligt med lite nya kläder.

2011-10-10 @ 13:10:59 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: