Modell?

Vill du vara med i Sveriges största modell tävling?

SJÄLVKLART! MEN KAN JAG SÖKA?

Vi söker killar och tjejer i alla åldrar och storlekar.

OJ! VAD KAN MAN VINNA?
Ett unikt kontrakt hos Stockholmsgruppen Models/Commercial, en årsförbrukning
av Stockholmsgruppen Cosmetics exklusiva hudvårdsprodukter, en makeover av
Corinne & Friends samt produkter från strumpbyxor.se.

MEN HERREGUD! VAD SKA JAG GÖRA DÅ?

Du tävlar genom att skicka in en tydlig och nytagen bild på dig själv
till [email protected]. Glöm inte att skriva ålder, längd
och kontaktuppgifter. Senast den 22 november vill vi ha ditt bidrag.

Vill du istället träffa oss kan du söka direkt på våra castingdagar
den 12 och 19 november mellan kl. 12-16 på Corinne & Friends i Sturegallerian, Stockholm.
Vinnaren presenteras på Attitudemässan i Kista den 27 november!
Juryn består av representanter från Stockholmsgruppen vars beslut ej kan överklagas.


Kommentarer
Postat av: Unika Erika

sv: tack Tack :) Jag kände mig fin igår faktiskt.

2011-11-05 @ 13:26:27 / URL: http://unikaerika.blogspot.com
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Roligt! Jobbade som modell när jag var yngre :)

2011-11-06 @ 01:45:35 / URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: