Årets mama gala :)

Ja, igår var jag ju till Stockholm och Mama Galan :) Vi kom till centralen lite efter 12 så vi gick runt på stan och kollade och sen fikade vi även lite :) Men annars köpte vi ingenting! P var bra chockad att jag bara hade goodiebagen med mig hem ;D Men iallafall, när vi skulle möta upp Cissi så sa jag att vi var utanför Topshop/ Vero Moda, det var ju bara det att jag är ju van med att det bara finns 1 sån butik inte flera olika så det tog ett tag innan vi hittade rätt :D Så kan det gå HAHA
Gick lite mer i butiker och hittade massa fint, men inget köp ändå alltså! Ganska imponerade va?

När klockan började närma sig 16.00 gick vi mot Berns och Mama galan :)
Det var riktigt kul och det bjöds tillochmed på en tros chock! :D Jag visar bilder sen när jag fått låna kabeln till kameran av syster.
Det enda minuset var att man fick lov att stå upp. Först gick vi massor på stan och att sen stå upp i flera timmar är inte toppen. På tåget hem sen fick skorna åka av. Idag har jag tillochmed träningsvärk i benen! De ni :D


Bild lånad från mama.nu
  • Förstora mamas bloggare Emma Pettersson tillsammans med väninnan Marie Dahl.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt. :D

Längtar efter bilderna. :D

Kramar.

2011-11-14 @ 19:33:43 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Linda

Kuuuul!!! Nästa år ska jag fan med ;)

Kram

2011-11-15 @ 21:51:25 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: