buzzador test

Via Buzzador har jag fått prova Pepsodent White Now

(det här är en av dom små förpackningarna)

Pepsodent White Now är en ny tandkräm för alla som vill ha vitare tänder på en gång.

  • Tandkrämen ger resultat redan efter första borstningen genom att den åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut.
  • Pepsodent White Now ger även en långvarig och gradvis whitening-effekt ju mer man använder den. Dessutom fungerar den utmärkt som vanlig tandkräm för daglig användning
  • Produkten innehåller fluor.


Under tandborstning


(visst var det coolare kort än "vanliga"?)



Jag vet inte riktigt vad jag tycker om tandkrämen, kanske tänderna har blivit lite lite vitare. Ingen större skillnad, så den får varken bu eller bä av mig...

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

fin liten robin du har =) eller liten å liten men aah du förstår va jag menar haha



Kul att du hittade in på min blogg me alltid skoj med nytt folk som säger hej :)

kram

2011-05-18 @ 11:04:45 / URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: felicia - 19 år och mamma

den tandkrämen har vi med.. vet heller inte om den gör någon skillnad, men jag intalar mej det i alla fall =)

2011-05-18 @ 21:18:11 / URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: