Om 5 veckor!

Igår kom jag på att det inte är alltför lång tid tills Robin fyller 2 år! Så jag satt mig och började planera lite smått. Frågan är ju vad man ska bjuda på... Vilka ska man bjuda? Kanske man ska dela upp det? Släkt/familj ena dagen och vänner den andra? Ja, det är lite som måste tänkas på. Ska man ha tema? Ehh, jag måste sätta mig och fundera lite till :)

DUK CARS/BILAR BALLONGER MUSSE PIGG



DUK NICKE NYFIKEN


Ja, det finns många frågor... Allt det här kommer från kalaslagret.se

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

ja fy för dessa sjukdomar, men idag har han iallafall behållt en flaska välling, så jag hoppas det är över..



ÅÅ tänk att dom fyller 2 snart, själv har man inte hunnit planera så mycket, då vi fösöker att sälja våran lgh, mycket här hemma just nu!!

2011-03-31 @ 10:44:21 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: