lite stora?

Jag köpte ju shorts till Robin från HM för ett tag sen, det har inte blivit av att tvätta dom. Men härromdagen gjorde jag det och så imorse fick han prova dom. Dom första var... lite långa, men det gör ju inte så mycket, det går ju att sy upp eller så. Men så fick han prova jeans shortsen. 1 bild säger mer än 1000 ord, eller hur?

Det är nog rätt jobbigt att gå runt med så mycket för stora byxor...


Så vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska lägga ut dom på tradera eller så kanske det finns någon här som är intresserad? Det är storlek 98...


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Tofva. MajBebis

Haha! Söta brallor. Jaaa, dom var kanske liite stora:D



SV: Läkaren sjukskrev mig på 50 %. Känns skönt med ett positivt besked. Nu ska jag bara ta det med chefen på måndag. Hoppas hon inte blir arg! Drar mig verkligen för detta..puuhhhhh. Håller tummar & tår för att det ska gå bra!

Ja, fast jobb är ju alltid trevligt :) Det kommer säkerligen! :) ha en fin fredag nu!

2011-03-11 @ 09:03:12 / URL: http://tofva.blogspot.com
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Dem var väldigt fina byxorna! Dock så kommer dem va som långbyxor på Devin misstänker jag då han har väldigt korta ben! :P Vad vill du ha för byxorna ifall jag vore intresserad? Ska kolla upp ekonomin lite närmare först isf. Får ju pengar den 20:e först...

2011-03-11 @ 14:49:17 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: