Familjen Sjuk

Förkylningen slog till igår, jag vaknade med täppt näsa men det blev bättre under morgonen. Sen frågade chefen om jag kunde jobba på kvällen så det gjorde jag, men under kvällen på jobbet kände jag mig sämre och sämre. Nös, snoret rann och jag började frysa... Tur att jag inte jobbade så många timmar.
Nu är näsan mer täppt, halsen börjar göra ont (igen!) och huvudet känns tungt. Jag som ska jobba imorgon...
Det är ju alldeles säkert Robin jag blivit smittad av( det går ju liksom inte att låta bli att pussa på honom fast han är sjuk), nu är det bara P kvar och han pratade om lite ont i bihålorna igår. Ni kan kalla oss Familjen Sjuk.
Både igår och idag vaknade Robin 5.45, hoppas verkligen inte att han kommer ha det som rutin nu...

Nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag, det kanske gör mig lite piggare...


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: