Today's gonna be a good day

Dagen började perfekt med sovmorgon :) 7.40 vaknade jag, strax efter slog Robin upp sina blå :)
Senare ska vi ner på stan, det är ju Falu Kalaset med start idag! Robin ska få åka lite karuseller och kanske få någon ballong :D
Efter det ska vi upp till mamma, hon skulle baka något mer till Nathalies student så jag hjälper till.

Det kommer nog bli en bra dag det här. Att det redan är ca 15 grader ute gör ju saken ännu härligare!
Nu ska jag gå och mysa med min gos till son(som låg i våran säng igen när vi gick och la oss... bus♥)


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Nej, fortfarande inga tecken på att bebis vill komma ut :( Envisa unge! haha. Klart det är långtråkigt här inne.. Att bara ligga i sjukhussängen och inte få gå ut i det vackra vädret. Fy.

2011-06-02 @ 08:32:30 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad gott med paj, tänkte faktiskt baka en äppelpaj idag. Hoppas ni får en fin dag.

2011-06-02 @ 12:27:57 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åh va skoj !! Jag älskar att åka karuseller och påå sånna tillställningar brukar det ju finnas popcorn och sockervadd som en härlig "bonus" :)

2011-06-02 @ 21:02:55 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: