skjutna...

Igår jobbade jag till klockan 13:00 sen hämtade vi upp Robin på förskolan och åkte ner på stan. Hade ett möte på banken och så hade ett av mina  skor gått sönder så jag "fick lov" att köpa nya ;D
Sen åkte vi hem och jag kastade in en kaka i ugnen tills Emma skulle komma och fika lite:)



Den ser ju jättefin och god ut och god var den(tyckte jag iaf), men när jag skulle skära i den så sjönk den ihop...
Men den gick ju att äta ändå :)

Emma kom efter jobbet och hela Robin sken upp så fort han såg henne hihi



och sen så kastade han sig på henne HAHA



(hoppas det är OK Emma?)

busungen som gick runt och sköt oss med sin vattenpistol igår :D

Nu sitter jag och väntar på att Robin ska vakna, han somnade lite senare än vanligt idag, för vi var hem till några så barnen fick bada och leka av sig lite sen grillades det korv och till efterätt fick vi en super god maräng tårta med jordgubbar på :)
Sen när han vaknat ska Maria hämta upp oss och så ska vi ta en sväng till stranden. Om jag ska bada? Finns det 2 torsdagar per vecka? Så nej... om det inte skulle vara ca 28 grader i vattnet så blir det bara fötterna som får lite vatten på sig :D


Kommentarer
Postat av: em =)

Det är klart det är ok,jag och robin är tajta efter flera dagars bus ;)

2011-07-01 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: