shopping humör?

I tosdags var jag, mamma syster C och hennes dotter till Kupolen för lite shopping :)
Jag var nog inte på något shopping humör egentligen, så det blev bara ett par gröna jeans åt Robin (som jag inte hunnit ta kort på och som jag inte hittade på deras hemsida så det kommer bild sen) och 2 nagellack åt mig


Nummer 247 och 206 blev det :)

Nu ska jag fixa mig för att jobba lite idag, men sen är jag ledig i 1 ½ vecka :) Ska bli himla skönt måste jag säga! Sen fick jag veta en riktigt rolig sak igår!
Syster C med familj skulle åka hem nu på onsdag, men C och sonen T stannar kvar några veckor till, medan pappan och dottern måste åka hem pga skola och jobb... Men det betyder ändå att jag får träffa syster lite mer :)

Nää frukost nu känner jag!

Glöm inte att tävla HÄR
Vinnarna kommer att presenteras under dagen imorgon, på ett litet annorlunda sätt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle också vilja ha dom nagellacken! =D

2011-07-31 @ 08:37:47 / URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: