Semester!

Det här är ett tidsinställt inlägg(och jag har fixat flera andra under helgen också). Det är nämnligen så att vi har tagit lite semester. Imorgon ska vi gå på Liseberg blandannat :)
Bilder och så kommer komma sen när vi kommer hem, bara så ni vet.
Förhoppningsvis ska vi precis börja åka när det här publiceras, en lång resa men det får man stå ut med om man vill ha lite kul :)

Katterna, huset och blommorna kommer ha det bra utan oss,  Robins farmor ska bo här under tiden så blommorna speciellt kommer bli bortskämda ;D

Nää, nu ska jag ta och fixa mig lite innan jag måste gå till jobbet ( jag skrev det här i måndags)

Kommentarer
Postat av: Monki

Åh, va roligt med Liseberg!

Hälsa på folket i Lisebergsshopen, trevligare människor får man verkligen leta efter. (Jobbar där själv, mwahah, dock inte imorgon)

2011-07-01 @ 12:51:42 / URL: http://monkiyoghurt.blogg.se/
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

sv: Tack så mycket :) Ja riktigt roligt faktiskt. Enkelt jobb fast riktigt bra betalt! Perfekt när man är föräldraledig eller pluggar :)

2011-07-01 @ 13:10:02 / URL: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: