Brudtärnor

Åhh jag har så mycket att berätta just nu! Har ju inte haft tid att sitta här förrän idag egentligen och vi har gjort en del att berätta om under dom dagarna när det varit tyst här inne. Men jag börjar med att berätta om vad jag gjorde igår kväll.
Jag och Emma var på bio, vi åkte ända till Gävle för att se den för den gick varken i Falun eller Borlänge...



Ska du bara se 1 film iår så är det den här du SKA se! OJ va rolig den var!! Tårarna rann tillochmed :) Den måste jag hyra med P sen så han också får se den, eller så blir det ett köp tillochmed :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: