jag längtar!

Vi skulle åkt upp till mamma och co idag för att åka spark, men mamma ringde igår och tydligen har hon fått feber igen, så det blir inget... Får se vad vi hittar på istället.
Jag har blivit så sjukt sugen på att resa någonstans, varmt.
Här var vi sist
 Makadi Palace, då var ju Robin nyinflyttad i magen och det var då jag började fundera över om det kunde vara så. Så det är ju 3 år sen vi var iväg, åhh va jag längtar till värmen!! Fast har man inget jobb, kan man ju inte unna sig såna grejer heller.
Oj, där lät det visst lite bittert, det var inte meningen ;D


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

Vi var såååå nära att boka en resa till cypern igår. 25 tusen skulle de kosta :-/ med 2 barn med sig så sa vi att det nog får vänta. när man ska lägga så mycket pengar på en resa så vill man gärna veta om allt kommer att gå vägen innan. kommer nog va rätt jobbigt att resa med en kille på snart 3 år och i värsta trotsen o en lite tjej på snart 1 år. men vi får se hur vi gör. vi åker nog till hösten istället för till våren.



kram

2011-01-05 @ 12:33:44 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Fröken M

När man ser sånna bilder blir man sååå sugen ! Speciellt när snön vräker ner ute ! Ha en toppen dag raring !! Kramar

2011-01-06 @ 11:36:31 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: