en bild på min vardag

30 dagar i bilder

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.


Eftersom jag är ute och går 1 timme om dagen, varje dag(förutom på helgerna) så fick det bli några bilder på väg hem från förskolan idag. SÅ fint när solen skiner :)





Såhär såg Robin ut när vi kommit innanför dörrarna här hemma :)





TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Hej!

Vad duktig du är som promenerar 1 tim varje dag! =) Mysig blogg! Alltid kul med en ny mamma blogg å följa =)

Hoppas vi ses igen!

Trevlig dag!

2011-01-19 @ 14:46:06 / URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Promenader är den enda typ av "träning" jag faktiskt gillar så jag och Viggo smet ut från städningen en stund förut för att njuta lite av solen :)

2011-01-19 @ 15:20:52 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: Stephanie

Hej!

Nu har jag fixat en tävling på min blogg där man kan vinna ett nattlinne!

http://steph.se/2011/january/snyggt-nattlinne-fran-topladyse-1.html#comment

Anmäl dig vetja :)



/Stephanie

2011-01-19 @ 15:42:23 / URL: http://steph.se/
Postat av: Amanda

Vi har faktiskt inte gjort så mycket idag. Jag har varit till barnmorskan för provtagning och aurora-samtal. Fick order om att ta det lugnt till på måndag då jag ska till läkaren så det har vi försökt med. :)

Imorgon ska sonen iaf till dagis på förmiddagen då blir det lite lättare att följa sköterskans order. ;)

2011-01-19 @ 21:32:05 / URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sötplutten! Skönt att kunna gå ut på promenad varje dag, skulle jag också vilja göra, men det känns lite bökigt med alla tre ungar ensam...annars är det jag som är för bekväm för det ;) Kan ju va så ;) hihi!

Kram!

2011-01-19 @ 22:32:11 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: