award :)

Tack snälla Marlene för den fina awarden

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
They saw me as somebody with an ability that none of them had, these so-called
able-bodied kids. Ur Diamond in the Rough av Dave Clark
 Vad var det senaste du såg på tv?
nyhetsmorgon

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
tv:n.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Idag vid 8 när jag lämnade Robin på förskolan.

Vad har du på dig?
Lila strumpor, mörka jeans från Gina, ett vitt linne och en over size tröja från Nelly

Vilken var den senaste filmen du såg?
I.Robot. Tror jag det var

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nja, jag vet inte. Beror ju på om man har jobb där.

Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.

♥ Tacka och länka till den du fick priset av.
♥ Skriva 7 saker om dig själv.
♥ Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.


1. Jag avskyr fötter

2. Älskar matlagnings program

 3. Jag älskar smink(och att sminka mig)

4. Jag hoppas att Robin får ett syskon, någongång
 
5.
Jag har inte druckigt alkohol på flera år, och saknar det inte heller

6.
Jag är en morgon människa, så oftast är jag riktigt trött vid 22 på kvällen

7. Jag älskar att sjunga och dansa. Jag och Robin brukar ta en svängom ibland :) 


Jag skickar denna award vidare till
Familjen Bus

Carina

Nathalie

Jessica

Linda

Sara

Camilla


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

KUL!! nu fick man veta ytterligare lite mer om dig.

Söker du jobb nu eller vad gör du? vad har du för utbidning?

2011-01-21 @ 14:12:03 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men precis, jag har faktiskt bestämt mig för att köpa en systemkamera till mig själv bara för att INTE lägga MINA julklappspengar på Colin som jag annars skulle gjort. Hoppas ni får en trevlig helg!

2011-01-21 @ 20:13:39 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: