trissvinst!?

Nu är jag hemma från jobbet för idag :) Mamma och P(er) är här och har varit barnvakt ett tag för P skulle iväg på hockey. Så ikväll blir det mamma och Robin mys ♥

En sak som jag kommit underfund med på jobbet är att svenskarna har verkligen inte gett upp hoppet, jag har sålt så många trisslotter under dom här dagarna så jag vet inte vad! Skulle vara kul om någon av dom vann en riktig högvinst(och ger mig % av vinsten för att jag sålde lotten åt dom ;D)

Nu ska jag vara lite social här.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Hahaha, sådär brukade jag också tänka när jag jobbade i minilivsbutiken förra året. "Åh, tänk om någon vinner storvinst och ger mig lite av pengarna!" haha ;) Det hade ju inte vart fel!

2011-02-28 @ 14:47:44 / URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: