lill Robin

Robin är verkligen en virvelvind i sängen på nätterna, inatt tex så hörde jag att det lät lite annorlunda därborti från så jag gick dit och hittade honom i soffan som man kan fälla ut som vi har lagt bredvid hans säng(vi fäller ut den för han har en tendens att ramla ur sängen, för att han är så vild). Så jag gav han nappen iallafall och la täcket över honom, sen sov han där ett tag. När han vaknade till nästa gång gick jag dit och la upp honom i sin egen säng och där sov han iallafall till 5.20 till han ropade på mig, sen sov han vidare brevid mig till klockan ringde vid 6.50. Rätt ok natt, men jag är trött ändå. Det är som det är... Men imorgon ska jag jobba, lite nervös är jag. Men det kommer nog gå hur bra som helst :)



Lill Robin, 12 dagar gammal :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Det kommer gå hur bra som helst att jobba! :D Lycka till!



kram

2011-02-02 @ 14:37:23 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

men åh vilken härlig bild på en riktig GODING !!!

2011-02-02 @ 20:36:47 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jenny ♥

Det kommer gå bra ska du se :) Många kramar till er!



Förresten - du har väl inte missat Mammabloggalan? En helg med lyx, glitter och glamour för oss mammabloggare toppat med överraskningar i mängder! Vore så roligt om du skulle gå och att få träffa dig där!!! www.mammagala.se



Kram Jenny

2011-02-02 @ 20:47:51 / URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: