Today is gonna be a good day!

Idag och imorgon är jag ledig, men inget inplanerat direkt. Det jag vet är att mamma kommer hit en sväng idag, så jag kan plocka fram en påse med saffransbullarna jag gjorde för ett tag sen :)
Men jag tror att anledningen till att hon kommer hit är så jag kan skjuta hem henne sen. Hon har ju sagt några gånger nu att hon inte har åkt med mig än :D Bara det att hon valde en väldigt dålig dag, för det är verkligen glas halt ute! När jag och Robin gick till förskolan så mötte vi en buss som hade väldigt svårt att komma upp för backen, så frågan är om jag ens vågar köra hem henne...

Lucia igår, men Robins förskola hade inget firande av det... Tråkigt tycker jag, dom hade ju det förra året, men då var vi inte med för han låg och sov den tiden vi skulle vara där ( runt 15.00 tror jag). Jag får hålla tummarna för nästa år istället :D
På jobbet hade dom gjort lite mysigt till fikat iallafall. Tända ljus, varm glögg, och så fanns det julmust, pepparkakor och lussebullar. En mysig start på en jobb dag :)

Idag är iallafall sista dagen att vara med i den här tävlingen:


Tryck på bilden för att komma till tävlingen om du inte tävlat än :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

skönt att var aledigD:

2011-12-14 @ 20:06:08 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: