Tips mottages gärna

Idag är det Robins sista dag på förskolan för det här året, han kommer inte vara där förrän vecka 2 igen. Så jag har funderat på vad man kan hitta på för skoj med honom.
Badhuset har jag funderat på, men även Sportys Lekland. Sen kom jag inte på nå mer, det står helt still... Inte för att man måste hitta på något varje dag, men iallafall någon gång i veckan.
Tips mottages gärna :)


Inatt ska Robin sova uppe hos mormor och co. Förskolan skulle antingen ha stängt eller så skulle dom slå ihop flera olika ställen, då tyckte vi att det var bäst att låta honom sova där uppe. Jag jobbar ju 7 till 16 imorgon och där kan han inte vara med :D




Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Åk till gruvan och kika kanske? William har alltid tyckt det varit jättespännande att kika där, man kan ju stanna en stund liksom :)

2011-12-22 @ 23:24:56 / URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Badhus lät kul :D

2011-12-30 @ 20:51:28 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: