Ingen bra dag...!

Usch, igår var ingen bra dag!
När jag skulle gå till jobbet så snöade det och där under den nya snön kan jag lova, var det HALT, jag halkade till säkert 20 gånger och 1 gång satte jag mig på rumpen också... Men jag hann nog knappt ner förrän jag var uppe igen :D
Ont i höger armbåge, höger skinka och höger knä. Inte det roligaste att ha ett jobb där man går mycket om varje steg gör ont i rumpan.
Efter några timmar på jobbet, börjar jag känna mig... konstig. Ont i halsen, nacken, huvudet och svanken. Känner mig helt enkelt väldigt mysko.
Den här veckan har vi öppet 1 timme längre på kvällarna, men igår var det nog inte många kunder som visste om det så 40 minuter innan vi stängde så var det inga kunder alls. Men det gjorde inte så mycket, eftersom jag ändå mådde hel konstigt.

Kom hem, helskinad. Pussade godnatt på Robin som inte somnat när jag kom hem och satt mig under filten, ändå frös jag. Så jag kollade tempen. Ja... Here we go again. 37.8 grader visade den.
Så nu ska jag bara kolla alla inlägg på bloglovin (144 stycken) och sen ska jag sätta mig i soffan under filten och kolla på Förhäxad tills jag måste hämta hem Robin från förskolan.



Har du några roliga planer för idag?

Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Tack :) Det vore kanon om du höll dina tummar hårt :) hihi



kram o hoppas denna dagen blir bättre...

2011-12-20 @ 09:12:53 / URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Linda

Men usch vilken dag! Krya på dig! <3

Kramar

2011-12-20 @ 10:34:09 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna Hägg

ett tips, använd broddar, skit i om det låter töntigt (om du tycker det), vad är mest töntigt, att slå sig sönder och samman för livet eller att komma undan helskinnad från halkan. det gör jag alltid numera sedan jag förra vintern föll handlöst med bakhuvudet ner i marken, hann inte ens märka att jag föll, bara låg på marken helt plötsligt.

2011-12-21 @ 02:17:05 / URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Kul att se förhäxad, jag och brorsan ska väl fortsätta se klart säsong 8 efter nyår. Våran helggrej.

Hoppas ni får en fin dag :-)

2011-12-21 @ 09:01:56 / URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Usch vilken upplevelse :O

2011-12-28 @ 15:42:09 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: