Ett svar på en kommentar:

Michaela om Flytande engelska:
Pratar ni mycket engelska med r??



Svar:
Vi pratar nog inte så mycket engelska MED Robin, men ibland pratar vi engelska med varandra. Eller pratar och pratat, vissa fraser kan bli på engelska. Jag har alltid sagt att jag vill att Robin ska kunna engelska för att kunna prata med ena systers barn och man (som är amerikan). Men han är ju inte ens 3 år så det är verkligen inget jag försöker lära honom just nu. Eftersom han redan börjat prata lite så kan man ju iallafall förklara för honom vad det han säger, betyder och han är ju som en svamp när det kommer till språk :)



Robin och hans ena kusin från usa i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: