överraskningen

Jo, överraskningen jag gjorde åt Robin igår var att(medan han sov) blåsa upp en bil pool som han fick av sin morbror förra året och sen hällde jag vatten i den så han kunde plaska runt lite :) Jag vet inte varför vi inte haft någon pool uppblåst tidigare i sommar, men bättre sent än aldrig :D





Sen kom kusinen T och plaskade lite också :)





Underbart härligt väder vi haft, men jag hoppas det stannar kvar till nästa vecka också :)

Nu ska vi strax ta och fixa oss så vi är klara när syster C, syster N och mamma kommer så vi kan åka till valbo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: