mös

En bild på mig och Robin från vårt lilla fredags mys, eller... jag mös och Robin åt chips och kollade på barnprogram så han hade inte tid att vara med på kort :D



Nu ska vi strax äta frukost och sen ska jag dra mig iväg till jobbet igen. Hoppas jag klarar mig utan alltför många hostattacker som igår. Idag ska jag sitta i kassan och att hosta lungorna ur sig då, vill jag inte göra...
Men förkyldningen verkar vara påväg över iallafall :)

Sen efter jobbet ska vi till Puttbo på kalas, kära mamma fyller nämnligen år idag :)

GRATTIS på din dag MAMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: