Håll i Daj

Jag skrev ju förrut att jag vunnit te från tefrossa inne hos bokhunger. Hon(bokhunger) skrev att hon ville ha adress och det fick hon för längesen, men sen har jag inte hört något mer trots att jag skrivit till henne på bloggen(hon har inte godkänt den kommentaren)... Så för någon dag sen skrev jag själv till Lena på tefrossa och nu ska jag få det här teet hemskickat

Håll i Daj - svart te
Håll i Daj- svart te
Så här står det om teet:
Svart te med jordgubb- och hallonbitar, röda vinbär och citrongräs. Smaksatt med jordgubbe, hallon, skogsfrukter, röda vinbär och citron.

Perfekt nu när hösten är här ( känns det som), krypa upp i soffan med lite gott te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: