GRATTIS ÄLSKLING

Jag idag fyller min älskade sambo och Robin härliga pappa P, han syster(tvilling syster) och min halv syster år.
Så idag blir det som jag skrev igår lite mer tårta här hemma :)
Vad vi ska göra innan folket kommer, vet jag inte riktigt. Men han ska få öppna sin present(presenter) från mig och Robin iallafall. Hoppas han blir nöjd, även fast jag inte kan slå det han fick förra året när han blev 30...(ett falskärmshopp)

Men iallafall, imorgon är sista dagen att tävla om en super fin barnväska med brodyr på från rofa, så passa på nu. Inte så många (vad jag vet, man behöver ju inte skriva en kommentar om att man är med) som är med, så chansen är stor att just DU vinner!
Tryck HÄÄÄR för att komma till tävlingen!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men vad roligt! Grattis till allihopa! :) Hoppas ni får en riktigt härlig dag med massa firande! :)

2011-08-21 @ 09:57:38 / URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: