utv. samtal

Idag har vi varit på Robins förskola på utvecklingssamtal. Hela grejen kändes helkonstigt, det var ju "nyss" mamma var med mig på utv. samtal på min skola... Nu är jag på "andra sidan" av samtalet :)
Men det var inget konstigt, dom tycker att han är så snäll och kommunicerar bra, jag hade iofs inte trott något annat :)
Hämtade ut HM paketet idag också, tröjorna blir nog riktigt fina på honom, skorna var dock lite stora tror jag. Men det var det enda han ville prova ;D

Jaha, fredag idag, det innebär ju pizza dag. Fast idag kanske det blir lite annorlunda eftersom MAX har öppnat här i stan. Vi får se helt enkelt :)

Hoppas ni får en trevlig och sooolig fredag!

Kommentarer
Postat av: Mammabea

Haha visst känns de skumt att ha såna samtal. Tiden måste ha hoppat över några år, vart försvann dom?=)

2011-04-09 @ 14:18:49 / URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: