bild bomb

Påväg ner till Linköping, vi åkte runt den tiden Robin brukar somna för natten, därför hade han pyjamasen på sig :)



Dagen efter åkte vi för att hälsa på Robins gammelfarmor(första gången han träffade henne)
Vi tog med henne ut på lite frisk luft, men han kunde ju inte sitta stilla.. :)



Nää, busa med ena kusinen var ju mycket roligare :D

Först var han lite blyg, gammelfarmor fick inte ens en kram. Men sen när vi skulle gå fick hon både pussen och kramen :) Kort togs, men jag vet inte om hon/dom uppskattar att hon är med på kort här så det hoppar vi över...

Påvägen tillbaka provade Robin sina nya solglasögon



Cooling :)



grävskopa!!



På lördagen fick barnen leta efter påskägg (påsk presenter)
Kusinen A hjälper Robin att leta :)




Nää, nu blev det jobbigt att skriva till alla bilder. Så jag visar bara bilderna istället












Ja, det var några bilder från vår lilla weekend resa :) Jag fick klartecken från P att lägga upp bild på hans mormor och Robin, så det kommer imorgon eller så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: