ont i magen...

Idag har jag jobbat. Det gick bra, förrutom att jag fick ont i magen efter ett tag... Då satt jag mest i kassan och lyfte inte speciellt tungt och ett tag kände jag mig så varm, nästan så det kändes som att jag hade feber. Men det gick över när jag fick sitta och vila lite, men mag onda gick inte över så det tog längre tid än vanligt att gå hem. Nu ska jag iallafall inte jobba på ett tag(vad jag vet än), så innan det ska det väl bara helt bra iallafall :)
Nu ska jag ta och leka lite med en liten gnällig grabb här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: