bluebox

Alltså, det finns ju så mycket att kolla på inne hos bluebox!
Som den här tex, den skulle passa så bra här hemma hos oss:)




279:-

eller den här till Robin

En mysig lampa för alla barn som gärna vill ha en lampa tänd när det är läggdags, när det leks i tält och kojor etc. Lampan ger ifrån sig ett mjukt stämningsfullt ljus som kan kan vara en trygghet när barnet ska somna eller då det vaknar mitt i natten. Väldigt praktisk då den är portabel och blir inte varm som andra lampor, så ´nattvandrande´ barn lätt kan ta den med sig när de t ex går på... Klicka för att fortsätta!(en napplampa för 225:-)

Hade jag tänkt efter före hade jag köpt en sån här när jag var gravid:



gipsavgjutning, 269:-

Åhh jag kan hålla på och kika runt där hur länge som helst :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Nätshopping är livsfarligt och skit kul !! Hoppas ni haft en riktigt bra dag :) kram

2011-04-13 @ 16:34:01 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mia

Snyggt fat.

Vi kikade på det häromdagen men ett ljusrosa.

Lika smak :)



Kram Mia

2011-04-13 @ 21:48:53 / URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: